Ţiganii mai fac o victimă, un handbalist de 18 ani se zbate între viaţă şi moarte

Ne aducem aminte cu toţii de tragedia din ungaria, acolo unde handbalistul român Marian Cozma a fost executat de ţiganii unguri. Nici până în ziua de azi mu sunt lămurit dacă autorităţile din Ungaria şi-au dat sau nu silinţa să rezolve acel dosar.Acum avem un nou „caz Cozma”, doar că de această dată chiar în ţara noastră.

Noaptea trecută un tânăr handbalist de numai 18 ani, a fost înjunghiat în gât! Autorii sunt şi de această dată o şleahtă de ţigani, evident certaţi cu legea şi evident stăpâni peste tarlaua lor în care nicio autoritate, nici măcar poliţia, nu are curajul să intervină.

Beniamin Mircea Maruseac este elev la Liceul cu Program Sportiv din Suceava şi, mai nou victimă a ţiganilor care nu au auzit de Dumnezeu. Se zice, sau cel puţin asta am înţeles eu, că frate-său ar fi avut ceva conflicte cu agresorii, dar de aici şi până să-i bagi cuţitul în gât copilului e cale lungă.

Nu mă aşteptă să facă cineva puşcărie, aşa cum sunt convins că nicio autoritate din lume nu va stârpi acesată rasă. Nu mă aştept ca într-o zi ucigaşii lui Cozma să fie prăjiţi pe un scaun electric, asta pentru că noi europenii nu prea acceptăm pedeapsa capitală. Beniamin a plătit cel mai probabil pentru nelegiuirile fratelui său, acum încarcerat pentru mai multe mizerii pe care le-a făcut, dar ăsta micu nu avea de ce să fie tăiat ca un porc de ignat.

Acum că tot mi-am dat drumul cu acest capitol, al ţiganilor, evit să le spun rromi atâta vreme cât ei sunt mândri să-şi spună ţigani, vă voi mai scrie câte ceva din ce mi-a fost dat să văd pe viu.

Cică în această dimineaţă (duminică 23 septembrie), poliţiştii de la Serviciul de Investigaţii Criminale din Suceava au reuşit să-l prindă pe suspect. Ar fi vorba despre un nemernic pe nume Aurel Munga, în vârstă de 30 de ani, din comuna Şcheia. Hai să vedem cum se termină şi povestea asta, deşi nu cred să aibă vreun final.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.