„Beds are burning”, propunerea muzicală de azi

Reiau astăzi o îndeletnicire care am remarcat că s-a bucurat de succes în rândul vostru, al celor care intraţi pe acest blog, propunerea muzicală de marţi. Săptămâna trecută am „săltat” involuntar acest obicei, iar motivele le ştiţi deja, sper doar să nu se mai repete.

„Beds are burning” este un sigle ce aparţine formaţiei australiene Mignight Oil şi are un pronunţat caracter politic, trebuie doar să ascultaţi cu atenţie versurile cântecului şi înţelegeţi la ce mă refer. Piesa a fost lansată în format single în 1987, an în care cei de la Midnight Oil au avut mai multe încercări de a atrage atenţia asupra situaţiei populaţiei native din Australia, ţara de origine a trupei.

Mulţi s-au grăbit să catalegheze piesa ca făcând trimiteri rasiste, însă trecând peste toate acestea, dacă asculţi cântecul detaşat, fără să faci studiu pe text, este o piesă excelentă de driving. De fiecare dată când aud acest cântec mă imaginez la volanul unei maşini, în drum spre o destinaţie de vacanţă, fără probleme, fără griji, pur şi simplu ascultând piesa asta.

Dacă şi vouă vă place, dacă vă stârneşte interesul, aştept semnalele voastre şi putem discuta despre cum percepem fiecare dintre noi această interpretare. Dacă şi voi aveţi un cântecel care vă place foarte mult şi vreţi să-l faceţi cunoscut, trebuie doar să-mi propuneţi şi eu îl voi posta pe blog, pentru a-l face cunoscut tuturor.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.