Concurs: Scrie câteva cuvinte despre Ardeal sau dacă te simţi ardelean şi câştigi un premiu

Ardealul este un loc uluitor. Eu sunt maramureşan şi pot să spun fără teama de a greşi că Maramureşul este cel mai frumos loc din lume. Dacă ai o poveste frumoasă despre un loc din Ardeal, nu ezita să mi-o trimiţi, iar eu o voi publica pe blog.
Şi ca să merite „efortul” pun la bătaie şi un premiu, e drept simbolic, îl vedeţi în imaginile ataşate acestui post. Este vorba dspre două brelocuri personalizate, câte unul pe săptămână.

Citatul de pe breloc nu îmi aparţine ci este al colegului şi prietenului meu Sabin Gherman şi sună cam aşa: „Înalţă doamne Carpaţii cât Hymalaya”, ca să nu mai poată să treacă sudiştii în Ardeal, asta e ideea :).

OK ştiu că nu are o valoare materială, dar aşa cum spuneam ceva mai sus e ceva simbolic, prin urmare, cei care verţi să aveţi un astfel de breloc spuneţi-vă povestea ardeleană şi eu o voi da mai departe. Vă aştept cu drag.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în una, alta și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Concurs: Scrie câteva cuvinte despre Ardeal sau dacă te simţi ardelean şi câştigi un premiu

  1. Mihai Arm zice:

    Atâta timp cât mă deranjează un viceprimar care închide o grădiniţă ca să-şi facă el crâşmă, mă socot ardelean

  2. :))))) hai, da-mi-l mie pe-ala cu himalaya!

Comentariile sunt închise.