La revedere prieteeeeeeeeeeeeeni!

Cristi Minculescu a decis să se retragă din Iris, iar colegii lui i-au şi găsit înlocuitor, pe Toni Şeicărescu, de la Direcţia 5. E o zi tristă pentru mine, pentru toţi cei care am crescut cu trupa asta. Îmi amintesc şi acum casetele şi discurile pe care mi le-am cumpărat încă înainte de 89. Pe vremea aceea nici nu prea aveam multe opţiuni. Iris, Celelalte Cuvinte sau Compact erau cele mai prolifice trupe, iar vocile pe care nu le puteai confunda erau ale lui Cristi Minculescu, Călin Pop şi Paul Csucsi.

Oarecum îl înţeleg pe Cristi. După 35 de ani de activitate şi multe probleme medicale, momentul ăsta nu mai putea fi amânat la infinit. Şi totuşi, eu încă mai cred, sper, că Minculescu va reveni asupra deciziei. Nu ar fi pentru prima dată. În 82, Cristi Minculescu a plecat pentru prima dată din Iris ca să cânte cu Voltaj, dar s-a întors. A urmat apoi 1990, când Minculescu a plecat în Elveţia, dar a revenit în Iris.

Poate de data asta este irevocabilă decizia lui, iar dacă aşa va fi să fie atunci vă invit pe toţi în 2 septembrie să-l mai vedem odată, pentru ultima dată, pe Cristi Minculescu împreună cu Iris. Concertul va fi la Cluj-Napoca aşa că nu-l rataţi. Voi reveni cu amănunte şi până atunci hai să-l mai vedem odată în acţiune.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.