Alb sau negru; bun sau rău; foame sau sete….

Titlul nu-mi aparţine  dar mi-a plăcut atât de mult încât l-am împrumutat, îmi dai voie? 🙂 OK, am promis că în fiecare zi de marţi voi propune un cântec spre ascultare, comentarii, discuţii etc. Dspre piesă aş spune că este o continuare pentru „Vara nu dorm”, doar că este ceva mai interesantă, poate şi pentru că piesa lui Connect-r este deja atât de difuzată încât orice apare nou, şi pe aceaşi linie, ne atrage atenţia.
Una peste alta e un câtec care mi-a atras atenţia mai ales că influenţele de reggae sunt evidente, iar genul ăsta muzical revine în actualitate, cel puţin printre artiştii noştri. În plus „Mi-e sete de tine” este parcă mai lucrată, orchestraţia este undeva la limita dintre comercial şi non-comercial.

E o piesă de ascultat şi care poate fi mixată foarte elegant cu o serie întreagă de cântece care merg pe acelaşi BPM. Cu siguranţă la petreceri, nunţi etc, va prinde. Pentru amatori trebuie doar să întrebaţi şi vă ofer sugestii pentru mixaj, sau mai bine mă inviţi pe mine ca DJ şi rezolvăm mai uşor problema …

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.