CFR ia 3 puncte în Elveţia. Am zis!

Încă dinainte de tragerea la sorţi am spus că FC Basel este cel mai accesibil adversar pentru CFR Cluj. Fără să am pretenţia de a fi un mic oracol, mai avem unul la Liga Profesionistă de Fotbal, nu am nimerit-o. Aş putea să argumentez la infinit de ce elveţienii nu puteau să bată pe CFR, dar aş repeta ce tot spun de zile-n şir la Transilvania L!VE. E deja dimineaţă şi tot ce era de spus vis a vis despre acest meci cred că deja s-a spus, vreau doar să remarc pasa lui Gabi Mureşan pentru Sougou la golul doi. Dacă v-a luat prin surprindere din cauza vitezei de execuţie vă invit doar să revedeţi rezumatul partidei. Nu există decât un singur cuvânt pentru acea pasă – GENIAL. Hai că se poate să avem o echipă în grupele Champions League şi trecută prin tururile preliminare, nu doar calificate direct pentru că Steaua a muncit ani la rând să adune puncte în coeficientul UEFA. Urmează FC Vaslui, Steaua şi Dinamo, mai poate cineva să aducă nişte puncte? Ar fi frumos ….

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în sport și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.