Ce ar trebui să ştiţi despre mine

Pe scurt sunt Patrice Podină şi din 1996 servesc breasla numită jurlanişti. Sunt din Baia Mare, Maramureş şi mă mândresc cu asta. Acum am buletin, de fapt carte de identitate, de Cluj-Napoca, oraş în care locuiesc din 1999, aşa a fost să fie, când am venit încoace nu mă gândeam că aici o să prind rădăcini.

De ce am ales să scriu despre sport? Pentru că am practicat sportul de performanţă şi chiar am reuşit să mă clasez pe podium la câteva Campionate Naţionale. Dacă nu aş fi practicat atletismul alegeam cu siguranţă rugby-ul, sunt fan al acestei discipline sportive, veţi descoperii asta citind blogul 🙂 Îmi place şi fotbalul şi baschetul şi în general îmi plac multe sporturi. În plus cred că mă pricep al naibi de bine la domeniul asta numit jurnalism sportiv.

De ce scriu despre muzică? Pentru că este şi ăsta un domeniu pe care îl stăpânesc foarte bine. Am cântat în mai multe trupe rock, în cele mai multe cazuri eram şi compozitorul trupelor, am mixat în calitate de DJ în multe locuri, cluburi, scene improvizate pe la zile de oraşe şi nu mi-e jenă să recunosc că am pus muzică la nunţi şi alte petreceri. Ba chiar sunt mândru să o spun, nicio nuntă sau petrecere nu s-a încheiat la ora stabilită, ci mult mai târziu, după ce coborau petrecăreţii de pe mese.

Dacă vreţi vă mai dau un pont. La mine în Maramureş ştiţi că se fabrică o licoare magică numită horincă, pentru alţii pălincă, pentru unii ţuică etc. Poate ştiţi şi voi că omul după ce bea puţin are chef de cântat şi uite aşa apar talentele pe la noi pe acasă :)) Pe mine nu horinca m-a făcut să mă apuc de cântat, de altfel eu sunt fan BERE, o licoare pe care o beau oricând cu maximum de plăcere.

Tot depre mine trebuie să vă mai spun că am doi băieţi frumoşi, Dragoş şi Bogdan, pe care îi iubesc mai mult decât orice pe lumea asta. Ei sunt motorul meu în existenţa mea pământeană şi sper să rămână aşa până la capăt. Am în preajmă o fiinţă minunată care, atunci când nu mă ceartă :)), mă susţine în tot ce fac. Pentru asta, dar nu numai pentru asta, o iubesc şi îi sunt recunoscător că m-a readus pe linia de plutire.

Să daţi de mine e uşor. Mă găsiţi pe facebook, pe twitter, pe mobil sau pe e-mail. Aşa că nu ezitaţi, dacă aveţi nevoie de mine la butoanele unui mixer, sau dacă vreţi să vă ajut să vă promovaţi o idee, un eveniment, o campanie, al vostru sunt, oricând cu drag.

Despre Patrice Podina

Daca eu vorbesc despre mine, vouă ce vă rămâne?
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce ar trebui să ştiţi despre mine

  1. Mr WordPress zice:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Comentariile sunt închise.